sorry! xd

Heeeej (: .. jag vet attja int har skrivit på länge men jag har tyyp varit lie upptagen sry!! :( .. men nu är jag här iaf :D
ni är dååliga på att komentera tyck ja " x)) ... jaop hej iaf :) .. Nu har jag sovit hos frida (yadirf.blogg.se) :D .. kul!
vi tyyp bara flumma o så ringde vi till coffe och tyop pratade med dom hela natta<3 .. vi somnade typvi halv 3 så trött e man ju,, så nu ska vi vara med frankiee och coffee :D .. vi tyyp bestämde att vi dkulle vara med dom på kvällen..men dom typp hörde fel så dom är i stan nu hahahahahahahahhaah damp?? ;D.. jaop sen berättar ja allt då jag kommer hem // BELLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA<33333


Kommentarer
Postat av: friday

de va sköjj :d<3

2009-07-28 @ 23:15:09
URL: http://yadirf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0