mohahaha x]]

Hejhejhejhejhej (: .. Jag har varit med anna en stund ;) vi har gått ut med hundarna .... vi gick typ nån sti sen gick vi på mickes :D:D .. jag köpte en dricka , lakritspipa , o några klubbor :).. och i gentligen 2 tuggummin men den där
jäääääääääääääävla tanten dom stod i kassan räknade fel!! o ja vågde inte säga till xD.. sen gick vi typ hem vi kände
att vi var på badhumör (aa'    .. men vi gick typ hem till hon och tyyp stog på händer!? hahahhahahhah vi har typ damp
. sen for jag till kompisar :D .. sabbi , jonny , mickan , emma :D . vi spelade fotboll o hoppade studs´matta .. . sen for emma och mickan hem . då vare bara vi tre  .........................................jag tog jonnys mobil och yp börja smsa med
tjejer o ty jag gillar dig XDXDXD hahah . han blev inte så sur ihihi :).. sen gick vi upp o kärde sanning eller konka,
sen vet man aldrig vad som händer .................................................^^ <33 // BELLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0