min dag XP

Hejj :D idag vaknade jag tyyp 10 ;P . sen satte jag mig vid datorn o kolla min bdb (aa''
sen duschade jag :D:D ... efter en stund hade jag typ tråkigt så jag satte mi vid tv hah ;)
Smsade lite o jaa. sen komm amanda och hämtade mig för vi skulle till anna .. och
typ ja vi spelade fotboll med oliver och anton . och spelade lite smashball XD
sen åkte vi hem för anna skulle typ bort .. så jag for hem och åt oo nu sitter jag här! hha. men
ska väll vara med anna (en annan anna :) ) vi ska typ flumma som vanligt!!  ;) . jag vet att jag är dålig på
att skriva inlägg men det kommer!! XD japp imorn ska jagtyp var med kompisar och packa för vi ska spela
en cup i junsele:D:D:D:D HEEEEEJA DOMSJÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!! .. så sen ska jag väll typ vara med kompisar
. jaooo . och det är typ lite jag inte skrivit upp .. men nu äre försent! hahhahh.. fotboll är verkligen livet! :D
jaja nu ska jag fixa lite på bloggen ses :D  //  BELLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <33

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hej <3 snygg blögg

2009-07-21 @ 23:09:15
URL: http://bombina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0