baa da va? x))

Nämen hejjjjj ;D .. cöffe tyyp smsade mi bah vi kommer nu jag ba vaaaahh???.. heheh då gick jag till sundskolan o va med dom (: vi gick först tll mickan , dom cyklade o jag gick ........... dom ba : OFTA DU ORKAR GÅ HIT :o. ja ba jaaa??
klart man gör va annars? ;). då snacka vi lite o jaa xp.. sen gick vi o mötte dom på coop konsum (mickan o wilma) sen spelade vi fotboll vi vann yeeah xD.. sen kom anna , amanda , richard , marcus ... :p.. jao o mkt meraa, ,sen gick vi o drack sen or dom hem :9 sen typ snackade vi lite .. bla bla bla bla bla bla.. sen åt vi pizza sen okte vi hem till cöffe . o körde sanning eller konka o nu örk jag inte skriva mer hejdå / BELLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0